Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.asia-supermarket.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi pravili za e-poslovanje. Spletna trgovina www.asia-supermarket.si je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Wenlan d.o.o., Toplarniška 15, 1000 Ljubljana (nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš spletno trgovino, torej kupec. Ko se obiskovalec registrira v  spletno trgovino, slednji pridobi uporabniško ime, enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga/jo sam določi v svojem profilu, ob tem pridobi tudi geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata in povezujeta uporabnika z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupov na spletni strani. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.asia-supermarket.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo vsem kupcem vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja,
kontaktne naslove,
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
dostopnost izdelkov,
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
vse cene jasno in nedvoumno določene,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
določen čas, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe
pogoje za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi.


Ob tem bo ponudnik zagotovil tudi vse kontakte oseb, ki so na voljo uporabnikom oz. predal kontakte službi za stike za uporabniki in javnostjo.

Načini plačila
Ponudnik se zavezuje, da bo vedno ažuriral svoje načine plačil vsem uporabnikom, trenutno pa omogoča naslednje načine plačila:

- po povzetju
- preko predračuna
- preko kreditne kartice

Ponudnik kupcu izda račun v tiskani oz. elektronski obliki, kjer so navedeni vsi stroški in navodila odstopa od nakupa ter kako vrniti blago, če je to potrebno.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kjer lahko uporabnik spremlja svoja naročila


Veljavnost ponudbe

Cene v spletni trgovini so trajne in nepremične, veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in v poslovalnici Asia-Supermarket. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izjemoma napisano drugače. Kljub temu, da se izredno trudimo, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist. Če izdelka ni na zalogi, lahko medtem pride do spremembe cene. V takšni situaciji bo kupec obveščen, ponujena mu bo alternativa. Fotografije so last trgovine www.asia-supermarket.si in so v nekaterih primerih lahko zgolj le simbolične. Če pride do menjave embalaže, si ponudnik pridržuje pravico, da namesti fotografijo z novo embalažo..

Veljavnost akcijske ponudbe
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku predal vse informacije o morebitnih akcijah, te informacije najbolj merijo na dolžino akcijske ponudbe.

Postopek nakupa
Postopek nakupa je v obširni izdaji objavljen na spletni strani www.asia-supermarket.si. Kupec ima na voljo tri rešitve; nakup lahko opravi kot gost, kot registrirana oseba in kot podjetje.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Če blaga ponudnik nima na voljo v svojem skladišču in je predvsem vezan na svojega dobavitelja, bo ponudnik obvestil kupca v zvezi z blagom. Če je dobavni rok predolg in kupec ne želi čakati na artikel, mora to sporočiti ponudniku, slednji bo odstranil artikel iz naročila. Če je kupec že poravanal kupnino, bo ponudnik v tem primeru vrnil sredstva, ostale artikle pa na kupčevo željo ali dobavil ali odstranil in storniral naročilo. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@asia-supermarket.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer 2 do 3 dni od dneva naročila.

Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za www.asia-supermarket.si spletno trgovino opravlja kurirska služba  GLS Slovenija.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Več o tem si lahko kupec prebere na spletni strani www.asia-supermarket.si

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka.  Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Na spletni strani Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@asia-supermarket.si ali po običajni pošti na naslov:
Asia-supermarket, Šmartinska c. 152, Tangram, 1000 Ljubljana

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.